M♥ - Demi Lovato - Give Your Heart a Break (英中歌詞)


好一陣子沒見到的女孩
這次Demi 又要帶著她那有爆發力的好歌喉回到歌壇!!

Demi Lovato - Give your heart a break.

中文版補上:)
不過中間副歌那段好難番比較順一點的="=





MV前幾天才上傳不過blogger的youtube插入好像還沒搜尋到官方MV
如果找得到在補上: )


 Give your heart a break.
Demi Lovato 
中譯/小郁

The day I first met you
與你相見的第一天
You told me you'd never fall in love
你便告訴了我你從未陷入愛情中
But now that I get you
但現在我擁有了你
I know fear is what it really was
我明白什麼是害怕


Now here we are, so close
現在的我們如此相近
Yet so far, haven't I passed the test?
卻也似遙遠,難道我們還未通過考驗?
When will you realize
什麼時候你才會明白
Baby, I'm not like the rest
寶貝,我跟其他人不一樣


Don't wanna break your heart
不想要讓你的心碎裂
I wanna give your heart a break
我想要讓你的心能得到休息
I know you're scared it's wrong
我知道你害怕這些是否是錯誤的
Like you might make a mistake
就如你或許犯了一次差錯
There's just one life to live
人生只有一次可以活
And there's no time to waste, to waste
而現在沒有時間去浪費


So let me give your heart a break
所以讓我給你的心能夠休息
Give your heart a break
讓你的心休息
Let me give your heart a break
讓我給你的心休息
Your heart a break
你的心休息


Oh, yeah yeah


On Sunday, you went home alone
星期日你獨自回家
There were tears in your eyes
你得眼眶中泛了淚水
I called your cell phone, my love
我的愛,我打了電話到你手機
But you did not reply
但你卻沒回覆
The world is ours, if you want it
如果你想要,世界將會是我們
We can take it, if you just take my hand
只要你願意牽起我的手,我們就能得到它
There's no turning back now
現在已經無法再回頭了
Baby, try to understand
寶貝,試著去了解吧


Don't wanna break your heart
不想要讓你的心碎裂
Wanna give your heart a break
想要讓你的心能夠休息一回
I know you're scared it's wrong
我知道你害怕這些是否是錯誤的
Like you might make a mistake
就如你或許犯了一次差錯
There's just one life to live
人生只有一次可以活
And there's no time to waste, to waste
而現在沒有時間去浪費


So let me give your heart a break
所以讓我給你的心能夠休息
Give your heart a break
讓你的心休息
Let me give your heart a break
讓我給你的心休息一回
Your heart a break
你的心休息
There's just so much you can take
有太多東西你可以帶走
Give your heart a break
讓你的心休息
Let me give your heart a break
讓我給你的心休息一回
Your heart a break
讓你的心休息

Oh, yeah yeah

When your lips are on my lips
當你的嘴唇在我的唇上
And our hearts beat as one
而且我們的心臟正同步跳動
But you slip right out of my fingertips
但你會立刻從我的指尖溜走
Every time you run, whoa
每次你都會逃跑,whoa


Don't wanna break your heart
不想要讓你的心碎裂
Wanna give your heart a break
想要讓你的心能得到休息
I know you're scared it's wrong
我知道你害怕這些是否是錯誤的
Like you might make a mistake
就如你或許犯了一次差錯
There's just one life to live
人生只有一次可以活
And there's no time to waste, to waste
而現在沒有時間去浪費
So let me give your heart a break
所以讓我給你的心能夠休息


Cuz you've been hurt before
因為你受過傷害
I can see it in your eyes
我可以從你的眼鐘看見
You try to smile it away
你總是用笑容當作已經看開
Some things, you can't disguise
可是有些事情你是無法掩飾的
Don't wanna break your heart
不想要讓你的心碎裂
Baby, I can ease the ache, the ache
寶貝,我能緩解那份疼痛,那份疼痛


So, let me give your heart a break
所以讓我給你的心休息一回
Give your heart a break
讓你的心休息
Let me give your heart a break
讓我給你的心休息一回
Your heart a break
讓你的心休息
There's just so much you can take
有太多東西你可以帶走
Give your heart a break
讓你的心休息
Let me give your heart a break
讓我給你的心休息一回
Your heart a break
讓你的心休息

Oh yeah,yeah


The day I first met you
與你相見的第一天
You told me you'd never fall in love
你便告訴了我你從未陷入愛情中

Copied from MetroLyrics.com 



高中的時候跟著高中同學一起追著美星
那時候也很喜歡迪士尼的青少年們
現在他們也每個都有了新的發展
然後不可否認同時間出來的Demi Lovato跟Selena Gomez還蠻常拿出來比較?
不過在那當時比較吸引我的還是Demi那具有爆發力的嗓子
個性論的話,兩隻都是獅子女孩我也不太想多說?
不過現在兩個人都各自有好發展,
路線不同也不好相比了是吧(笑)

嘿嘿來個題外,
我喜歡唱歌的帶著一點沙沙的聲音再裡頭,
對我而言比較有吸引力跟魅力XD,
無論是あさまるさん、藝聲oppa或者是鐘鉉都有類似的聲線w




Really, I think I need a break or something........whatever it is.



留言

  1. 好聽 前天才聽到小表弟撥放 輕快的節奏阿.........XD

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

Sara Bareilles - Brave (英中歌詞)