M♥ - Nicole Scherzinger - Try With Me (英中歌詞)



Nicole Scherzinger - Try With Me

順手看到有人問就翻譯了
歌還蠻好聽耶
好像是英國的歌手的樣子?





Nicole Scherzinger - Try With Me

歌詞翻譯/小郁
轉載請註明


And you said, leave your keys on the counter
然後你說,將你手上那串鑰匙留在角落
And you said, call me back at eight
然後你說,在晚上八點打給我
I don't care , that you left me there for hours
我不在乎,你將我留在這些耗上幾個小時 
But you said, we had what it takes
但你卻說了,這是我們擁有我們所應得的

Why's it feel like you're there
為什麼我感覺到你還在那邊
When you're already gone
但其實你卻已經走了
Why's it feel like you care
為什麼我感覺你是有在乎的
When I know that you don't
但其實我知道你沒有
Everybody needs a chance at love
每個人都需要一次愛的機會

That's all we need
這也只是我們需要的罷了

If you wanna have a chance at us
如果你還想要我們之間擁有一次機會
Then try with me
那請跟我一起試試看吧

Too proud for love, he tells me
他對我說,因為愛而驕傲
Too hard to give it one more shot
再來一次怦然心跳太過於困難 
Don't drawl me in, he wants me
不要拉著長音對著我。他是要我的
But now it's too late to give up
要現在就放棄已經太遲了


So don't say, you leave your keys on the counter
所以請不要說,將你手上那串鑰匙留在角落 
And don't say, you call me back at eight
還有別說,在晚上八點打給我 

Why's it feel like you're there
為什麼我感覺到你還在那邊
When you're already gone
但其實你卻已經走了
Why's it feel like you care
為什麼我感覺你是有在乎的
When I know that you don't
但其實我知道你沒有
Everybody needs a chance at love
每個人都需要一次愛的機會

That's all we need
這也只是我們需要的罷了
If you wanna have a chance at us
如果你還想要我們之間擁有一次機會
Then try with me
那請跟我一起試試看吧 

Don't say a word
別再說任何一詞
If you know that it hurts
如果你知道那會痛
You know that it hurts
你知道會痛
You know that it hurts
你知道會痛


Don't say a word
別再說任何一詞
If you know that it hurts
如果你知道那會痛
You know that it hurts
你知道會痛
You know that it hurts
你知道會痛 


Why's it feel like you're there
為什麼我感覺到你還在那邊
When you're already gone
但其實你卻已經走了
Why's it feel like you care
為什麼我感覺你是有在乎的
When I know that you don't
但其實我知道你沒有
Everybody needs a chance at love
每個人都需要一次愛的機會

That's all we need
這也只是我們需要的罷了

If you wanna have a chance at us
如果你還想要我們之間擁有一次機會
Then try with me
那請跟我一起試試看吧 




留言

  1. 她是前小野貓主唱妮可舒辛格

    我也很愛這首歌 很HIGH 謝謝你提供歌詞歐

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

Sara Bareilles - Brave (英中歌詞)