M♥ - Tanner Patrick - Merry Go Round (英中歌詞)


偶然聽見的歌聲然後就被吸引住了
才剛剛在iTunes發了自己的debut single, "Merry Go Round".

文末小小介紹一下他這樣: )



21 Oct 2012 | 補上Acoustic版本




Merry Go Round
Sang by: Tanner Patrick
Directed by: Justin Kirchhoff
Produced by: Digital Shakedown / Double A Pictures
"Merry Go Round" (music) Produced by: Ian Kirkpatrick
*Special thanks to: Six Flags Over Texas / Century Golf

Acoustic版本


中譯/小郁

I was always taught
我一直被教導著
To stay inside the lines
要站在線內
But sooner or later
但是長大後
I'll be a traitor
我成為了叛徒
To the warning signs
對於那些警告的標語
I was always told
我一直被告訴著
That I'd never be anything
我永遠不會成大事
Other than what I am now
亦也不會是現在的我
Oh look at me now
噢 看看現在的我吧

I escape into the sound sound sound
我逃進了聲音之中
Spinning like a merry go
猶如旋轉木馬般旋轉
Round round round
旋轉
I don't ever want to slow
我不想要慢下來
Down down down
慢下來
I trust this ride tonight
我相信著今晚這趟乘騎

I escape into the sound sound sound
我逃進了聲音之中
Spinning like a merry go
猶如旋轉木馬般旋轉
Round round round
旋轉
I don't ever want to slow
我不想要慢下來
Down down down
慢下來
I trust this ride tonight
我相信著今晚這趟乘騎
Tonight, yeah
今晚

Everybody said
大家都說
To have a back up plan
要有一個備案在身上
But that's an allusion
可是那是典故的話罷了
It's my decision
這是我的決定
To build it by hand
用我的雙手來建造

You can always find me
你在何方都可以找到我
On the other side of the line
在線的另一頭
Losing my, losing my mind
正在遺失著我的思緒
Oh that's where I want to be
那才是我想要去的地方

I escape into the sound sound sound
我逃進了聲音之中
Spinning like a merry go
猶如旋轉木馬般旋轉
Round round round
旋轉
I don't ever want to slow
我不想要慢下來
Down down down
慢下來
I trust this ride tonight
我相信著今晚這趟乘騎
Tonight, yeah
今晚

I like what you do to me
我喜歡你對我做的一切
Without you I'm incomplete
沒有你我是不完整的
You always get me started
你每次都讓我整裝起步
When I escape into the
我逃進了聲音之中
Sound sound sound
聲音之中
Spinning like a merry go
猶如旋轉木馬般旋轉
Round round
旋轉

Don't fall in line
別掉入線中
We can break the ties
我們可以破壞掉那些結
We'll erase the night
我們將會重新改寫夜晚
And paint the sky
然後粉刷著天空

I escape into the sound 
我逃進了聲音之中
Spinning like a merry go round
猶如旋轉木馬般旋轉
I don't ever want to slow
我不想要慢下來
Down down down
慢下來
I trust this ride tonight
我相信著今晚這趟乘騎

I escape into the sound sound sound
我逃進了聲音之中
Spinning like a merry go
猶如旋轉木馬般旋轉
Round round round
旋轉
I don't ever want to slow
我不想要慢下來
Down down down
慢下來
I trust this ride tonight
我相信著今晚這趟乘騎
Tonight, yeah
今晚


I like what you do to me
我喜歡你對我做的一切
Without you I'm incomplete
沒有你我是不完整的
You always get me started
你每次都讓我整裝起步
When I escape into the
我逃進了聲音之中
Sound sound sound
聲音之中
Spinning like a merry go
猶如旋轉木馬般旋轉
Round round
旋轉

Don't fall in line
別掉入線中
We can break the ties
我們可以破壞掉那些結
We'll erase the night
我們將會重新改寫夜晚
And paint the sky
然後粉刷著天空



應該會持續追著~
其實我比較喜歡他之前翻唱Katy Perry的那幾首
可以去他的Youtube頁面上聽
他有有上傳:)

我記得他應該也是十末二十初多歲的
來自德州的男生
之前高中有組團也有發了ep跟single不過現在只剩他這個主唱

Disco Curtis Singer-Songwriter-Guitarist · 2008年8月至 2011年1月 

來自他的facebook粉絲團介紹:
In August of 2011, I began uploading videos to YouTube. 
I have been writing and recording original music behind the scenes for the last two years 
and I am eager to share it with you!

在結束了樂團的活動後也是緩衝了一陣子
然後開始在Youtube上翻唱一些作品
他的聲線很棒呢,是我另外一種喜歡的類型
乾淨的很適合唱Acoustic類型的歌?

不過這隻MV走的風格就比較帶著商業氣息的調調
可能需要聽一陣子自己才會順耳吧
總而言之,是新秀好聲音:)
大家快快支持去哈哈!

21 Oct 2012 補上Acoustic版本~
之前就已經出了一陣子不過一直沒有時間回去聽
但我真的比較喜歡Acoustic版本嘿嘿w


OFFICIAL TANNER PATRICK SITES:






留言

  1. 謝謝你的介紹~
    我也蠻喜歡他的聲音的~

    回覆刪除
  2. 我是最近開始喜歡他的
    我覺得他的聲音很有特色
    不介意的話我也想分享一個聲音也很有特色的youtube歌手給你
    他叫Sam Tsui
    希望你喜歡
    和謝謝翻譯^ ^

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

Sara Bareilles - Brave (英中歌詞)