Bring Me The Horizon - Throne(英中歌詞)



我有說過我很喜歡這種fu的搖滾樂嗎(笑)?

雖然這首歌跟BMTH之前的風格有點不太一樣,我個人是挺喜歡的?

(因為以前超愛Linkin Park啊~~)

就喜歡這種調調的搖滾樂嘿嘿。




Bring Me The Horizon - Throne

翻譯 / 小郁


Remember the moment you left me alone and
記得那些你轉身離去而獨留我在原地
Broke every promise you ever made
食言每一則承諾
I was an ocean, lost in the open
像汪洋般,迷失於其中
Nothing could take the pain away
卻帶不走那股疼痛


So you can throw me to the wolves
儘管將我推入險境
Tomorrow I will come back
明日我將會歸來
Leader of the whole pack
統領整個部署
Beat me black and blue
即使皮青臉腫(喘不過氣)
Every wound will shape me
但每道傷口將打造我
Every scar will build my throne
每個傷疤皆築起我的王座


The sticks and the stones that
那些使我受傷與痛苦的
You used to throw have
由你親自動手的
Built me an empire
卻打造起屬於我的帝國
So don’t even try
所以別想嘗試
To cry me a river
在我眼前祈求憐憫
Cause I forgive you
我原諒你的過去
You are the reason I still fight
但你卻也是我持續戰鬥的使因


So you can throw me to the wolves
儘管將我推入險境
Tomorrow I will come back
明日我將會歸來
Leader of the whole pack
統領整個部署
Beat me black and blue
即使皮青臉腫(喘不過氣)
Every wound will shape me
但每道傷口將打造我
Every scar will build my throne
每個傷疤皆築起我的王座

So you can throw me to the wolves
儘管將我推入險境
Tomorrow I will come back
明日我將會歸來
Leader of the whole pack
統領整個部署
Beat me black and blue
即使皮青臉腫(喘不過氣)
Every wound will shape me
但每道傷口將打造我
Every scar will build my throne
每個傷疤皆築起我的王座


I’ll leave you choking
我讓你難以呼吸
On every word you left unspoken
用你曾經說過的話語
Rebuild all that you’ve broken
重塑那些你以為不再存在的過去
And now you know
然後你將會明白
I’ll leave you choking
我會讓你呼吸難受
On every word you left unspoken
用你曾經說過的一切
Rebuild all that you’ve broken
重塑那些你以為不再存在的過去
And now you know
然後你將會了解
Every wound will shape me
每道傷口將打造我
Every scar will build my throne
每個傷疤皆築起我的王座


So you can throw me to the wolves
儘管將我推入險境吧
Tomorrow I will come back
明日我將會歸來
Leader of the whole pack
統領整個部署
Beat me black and blue
即使皮青臉腫(喘不過氣)
Every wound will shape me
但每道傷口將打造我
Every scar will build my throne
每個傷疤皆會築起我的王座



留言

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

ONE OK ROCK - Clock Strikes(日中翻譯)