Dannic feat. Aïrto - Light The Sky(英中歌詞)


最近感覺都沒什麼新的曲目很順耳,感覺又進入電音沙漠季(喂喂#

這首,,,其實也還好,我翻得不是很順,不過就翻到一半了,介紹一下







Dannic feat. Aïrto - Light The Sky

翻譯 / 小郁(FB/Blog: 凌晨三點半)


I need a breather
我需要喘一口氣
Cause there is a storm inside my mind
腦海中像是經歷一場暴風
Don't call me a dreamer
別稱我為夢想家
But I wanna get lost in all these lights
我只想要在這些燈光下迷失一番
Tonight, we gonna dance forever
今夜,像是永遠不停歇地跳著
We don't care if the music stops
即使音樂停下也無妨
Let's fly together
就是要一起展翅高飛


ohhhhh
哇呀
I wanna get high on life tonight
今夜就想要讓人生爽一番啊
Alive tonight
從今夜重生
Said I wanna see these skies on fire, these skies on fire
想讓這一夜都被火焰燃燒,熱情也燒不停
Lift me up to I transcend
讓我超越過去的自己
Make me hope I see again
讓我抱持著再次重生的希望
Said I am gonna light my sky on fire tonight
今夜我要點亮起我的天空
Let's light the sky, light it up
點亮那天空,使它閃閃發光
Let's light the sky on fire tonight
今夜一起點亮起那星空吧
Let's light the sky on fire tonight
點亮起一片光芒吧


There's no tomorrow
沒有所謂的明天
Yeah we're a story to be told
是啊我們已經是過去式了
Keep your worry's in a chokehold
掐住你的憂傷別放出來
And pour that liquid gold, don't you make me fold
展現出你的自信心,別拆了我的台
Tonight, we gonna dance forever
因為今夜就像是要跳到永遠般
We don't care if the music stops
即使音樂停下也無妨

ohhhhh
喔哇
I wanna get high on life tonight
今夜就想要讓人生爽一番啊
Alive tonight
從今夜重生
Said I wanna see these skies on fire, these skies on fire
想讓這一夜都被火焰燃燒,熱情也燒不停
Lift me up to I transcend
讓我超越過去的自己
Make me hope I see again
讓我抱持著再次重生的希望
Said I am gonna light me sky on fire tonight
今夜我要點亮起我的天空
Let's light the sky, light it up
點亮那天空,使它閃閃發光
Just light the sky, light it up
就點亮起那天空
Let's light the sky, light it up
點亮那天空,使它閃閃發光
Let's light the sky on fire
今夜一起點亮起那星空吧
Tonight
就在今夜
Let's light the sky on fire tonight
點亮起一片光芒吧






Download / stream: http://hwl.dj/LIGHT-THE-SKY



留言

這個網誌中的熱門文章

ONE OK ROCK - Clock Strikes(日中翻譯)