Steve Aoki - Waste It On Me feat. BTS (방탄소년단) (英中歌詞)




完全讓我重出江湖!!!超好聽啊!!

除了是第一次他們唱了全英文的合作之外,更喜歡的是歌詞啊❤️

歌詞真的太甜了,甜死我了 😭

已經沒什麼好說的,就來聽這首帶有濃濃Future Bass的曲吧!







Steve Aoki ft. BTS (방탄소년단) - Waste It On Me
Produced by Steve Aoki
Album Neon Future III

翻譯:小郁(FB/BLOG:凌晨三點半)


[Verse 1: Jungkook]用
You say love is messed up
你說愛毫無邏輯可言
You say that it don't work
你說你不曉得怎麼再去愛
You don't wanna try, no, no
你不願再去嘗試,不願意
(You don't wanna try, no, no)
(不願意再次付出真心,不敢了)
And baby, I'm a stranger
但親愛的,我不怕
To heartbreak and the pain, oh
不怕因你而心碎或心痛啊
Always being let go (Always being let go)
會一直等著你的(不會強迫你的)


[Pre-Chorus: Jungkook and RM]
And I know there is no making this right 
然而我知道沒有絕對的答案
And I know there is no changing your mind 
也曉得無法改變你的想法
But we both found each other tonight 
但在今夜當我們發現了彼此
So if love is nothing more than just a 
waste of your time 
而如果愛只不過是人生中一絲浪漫的話


[Chorus: Jungkook and RM]
Waste it on me
將時間浪費在我身上吧
Waste it on me
那用來愛我吧
(Waste it on me)
(用來愛我吧)
Tell me why not waste it on me
告訴我為何不要來愛我
Waste it on me
花上我們的時間
(Waste it on me)
(用來愛我吧)
Baby why not waste it on me
寶貝告訴我為何不來愛我吧
Waste it on me
珍惜人生的每一刻
(Waste it on me)
(用來愛我吧)
Tell me why not waste it on me
告訴我為什麽不用來愛我吧
Waste it on me 
將你的時間
(Waste it on me)
(用來好好相愛吧)
Tell me why not
告訴我為何不要啊


[Verse 2: RM]
So we don't gotta go there
所以我們就別提了吧
Past lovers and warfare
別提那些曾經的愛恨情仇
It's just you and me now (Yeah, yeah)
因為這是屬於我與你的此刻(是吧,是啊)
I don't know your secrets
我不懂你過去任何的秘密
But I'll pick up the pieces
但我願為你撿起那些心碎的碎片
Pull you close to me now
讓你能再更靠近我些


[Verse 2: RM]
Yay
Don't you think there must be a reason
你認為必定有個明確的理由
Yeah, like we had our names
是啊,如同我們被賦予的姓名
Don't you think we got another season
但你不認為我們更該去期盼下個季節
That come after spring
在春暖花開之際後
I wanna be your summer
我想成為你的夏天
I wanna be your rain
想為你降下甘霖
Treat me like a comma
若你願待我如初戀
And I'll take you to another phrase
我便願用一切來愛你
Ya, you can't just eat me and throw me away
是啊,你別再猶豫不決晾著我了
If I'm not your taste, babe, waste
寶貝。若你不喜歡我,為何又不願放棄我呢?
Waste it on me
所以,好好來愛我吧


歌詞來源:https://genius.com/Steve-aoki-waste-it-on-me-lyrics

/


果然有Jimin啊(笑)尾巴的合音太明顯了,但讓我意外的是RM的低音會覺得很像泰亨!
果然相處久了之後,大家都會有點相似之處嗎哈哈哈

Steve Aoki - Waste It On Me feat. BTS Steve Aoki - Waste It On Me feat. BTS by Ultra Music https://ffm.to/wasteitonme


留言

這個網誌中的熱門文章

Sara Bareilles - Brave (英中歌詞)