Rita Ora - I Will Never Let You Down(英中歌詞)


這曲子也是好一陣子在Capital Radio上輪播首選之一

也是我打報告時忽然聽見的一首歌吧,覺得很好聽:)

(不過這不是我目前最想要推薦的,另外一首我還在等完整歌詞orz)

先這個樣子囉,不好意思這幾首歌請容許我偷懶些只推薦歌曲還有翻譯,或者只有簡單打介紹

其他的相關介紹,就暫時麻煩大家自行去查查QAQ

感謝各位的諒解orz..

來聽歌吧!!!!!




Rita Ora - I Will Never Let You Down

翻譯 / 小郁


Tell me baby what we're gonna do
寶貝告訴我,我們該怎麼做
I’ll make it easy, got a lot to lose
我會試圖簡單化它,化繁為簡
Watch the sunlight, coming through
看見日光升起
Open the window, let it shine on you
打開窗戶,讓它照亮你


Cause I’ve been sick and working all week
一整周都在工作我快瘋了
And I’ve been doing just fine
但我仍然必須將它做好
You’ve been tired of watching me
在一旁看著我的你也累了
Forgot to have a good time, boy
真的需要一些美好時光啊
You can take it all these spaces
我們之間的空白
Never keeping it real
請別難過
I know exactly how you feel
我與你感同身受


When you say you've had enough
當你說你受夠了
And you might just give it up
而且想要放棄了
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我不會讓你失望的
When you feeling low on love
當你感受不到愛意
I’ll be what you dreaming of
我會成為你所想的
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我永遠不會讓你失望
I will never let you down
我永遠不會讓你失望
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我永遠不會讓你失望
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我永遠不會讓你失望


There’s a million ways to go
還有好幾百哩要走
Don’t be embarrassed if you lose control
如果你失控了也不要尷尬
On the rooftop, now you know
像是在屋頂上
Your body’s frozen and you lost your soul
你的身體冰冷而像是失去了靈魂般


Cause I’ve been sick and working all week
一整周都在工作我快瘋了
And I’ve been doing just fine
但我仍然必須將它做好
You’ve been tired of watching me
在一旁看著我的你也累了
Forgot to have a good time, boy
真的需要一些美好時光啊
You can take it all these spaces
我們之間的空白
Never keeping it real
請別難過
I know exactly how you feel
我與你感同身受


When you say you've had enough
當你說你受夠了
And you might just give it up
而且想放棄了
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我不會讓你失望的
When you feeling low on love
當你感受不到愛意
I’ll be what you dreaming of
我會成為你所想要的
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
永遠不會讓你失望


Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我不會讓你失望
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
永遠都不會讓你失望的


Let me take you where you never go
讓我帶著你到你未曾去過的地方
Have a little fun, it's the only way we know
享受些只屬於我們倆人的趣味時光
Let me show you what you never see
讓我帶著你去看你未曾看過的
You know how to love only when you holding me
而當你牽著我時才知道什麼叫做愛


When you say you've had enough
當你說你受夠了
And you might just give it up
而且想放棄了
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我不會讓你失望的
When you feeling low on love
當你感受不到愛意
I’ll be what you dreaming of
我會成為你所想要的
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
永遠不會讓你失望


When you say you've had enough
當你說你受夠了
And you might just give it up
而且想放棄了
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
我不會讓你失望的
When you feeling low on love
當你感受不到愛意
I’ll be what you dreaming of
我會成為你所想要的
Oh, oh
噢,噢
I will never let you down
永遠不會讓你失望



/

原本是科索沃人,後來移居英國,也算是英國的實力派歌手呢,1990年生。
跟很多知名歌手與製作人有合作過,在2012年發行了《Ora》的專輯。
然後在2013到今年則是第二張單曲的製作以及巡迴演唱會。
在2014年的1月發表了這一首歌,而且還是跟Clavin Harris合作的!!

其實除了音樂之外,Rita也是模特兒與演員。
比較知名的應該是Fast & Furious 6 中的Racer之一。
再來就是明年上映的《格雷的五十道陰影》中的Mia Gery。


/

I WILL NEVER LET YOU DOWN: http://smarturl.it/IWNLYD

http://www.ritaora.com/

https://www.facebook.com/RitaOra/

https://twitter.com/ritaora

https://www.youtube.com/user/ritaora


留言

  1. 謝謝你推薦
    這首真的好聽到爆!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好聽之外,重點很勵志啊!!!
      永遠不要放棄每一次的緣分啊!!

      刪除
  2. 他還有演過玩命關頭的舉牌女郎哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 她還要在明年上映的葛雷的五十道陰影中演出妹妹角色啊,好期待她的演技!

      刪除
  3. 真的頗好聽 真巧 每次聽到好歌 找歌詞就會找到這裡來@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿嘿嘿嘿嘿♪( ´▽`) 因為好音樂就是需要被推廣呀~

      刪除
  4. 後面的舞者真是美麗啊ㄏㄏㄏ

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

Sara Bareilles - Brave (英中歌詞)